10 ιδέες για να συμμετάσχουν (καλύτερα) με το Facebook fans
Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε σήμερα, είναι απαραίτητο για κάθε μάρκα για να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω των κοινωνικών δικτύων μέσων μαζικής ενημέρωσης. Facebook είναι μακράν η πλέον χρησιμοποιούμενη * περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι (1.400.000.000, όπως γράφω αυτό) είναι ενεργή στο Facebook αυτές τις μέρες – από το κινητό τους ή τον υπολογιστή γραφείου, στα γραφεία τους, στα σπίτια ή στο δρόμο τους.
Και αν και αυτά τα νούμερα να μας δώσει μια ισχυρή ένδειξη για την κοινωνική μέσων μαζικής ενημέρωσης δύναμη, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που δεν εκμεταλλεύονται τους – είτε με το να μην έχουν λογαριασμούς κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ή με τη χρήση τους, χωρίς στρατηγική (ένα τεράστιο 72% των μικρών & μεσαίες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά όχι όπως θα έπρεπε).
Αν θέλετε να έχετε μια αποτελεσματική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να κάνει πολύ περισσότερα από το να δημοσιεύσει μία φορά σε ένα ενώ το εμπορικό σήμα σας είναι προσφορές και κάποιο περιεχόμενο, επειδή σκέφτηκα “αυτό είναι εντάξει για να το πράξει”. Την κοινωνική δέσμευση και την πώληση αποκτά δεξιότητες, καλό σχεδιασμό, σαφές περιεχόμενο και πάνω απ ‘ όλα στρατηγική.
Δεδομένου ότι για περισσότερα από 80% των επιχειρήσεων, το άτομο που διαχειρίζεται τα social media είναι ο ιδιοκτήτης τον εαυτό του ή τον εαυτό της, που είναι άτομο με χρόνο ή την κατάρτιση να το κάνει, είναι σαφές ότι είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε μια αποτελεσματική στρατηγική.
Και αυτό, φυσικά, είναι μια απώλεια, με πολλούς τρόπους:
- Για σας, επειδή ο χρόνος που περνάτε με λίγο ή καθόλου αντίκτυπο
- Για την εταιρεία σας, λόγω των μικρών ή μηδέν έσοδα
- μερικές Φορές κακή διαχείριση των social media είναι ακόμα υπεύθυνη για ένα εμπορικό σήμα που είναι κακό “από στόμα σε στόμα” – για το ότι δεν απαντά σε μια καταγγελία (ή ακόμα χειρότερα, απαντώντας με λάθος τρόπο), για τη συμμετοχή των συζητήσεων με τους χρήστες (οι οποίοι είναι όλοι πελάτες ή πιθανούς πελάτες, ή ακόμα και πρεσβευτές της μάρκας).
Πολλές μικρές {ή ακόμα και το μεγαλύτερο} ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, παλεύουν κάθε μέρα για να βρείτε το περιεχόμενο ιδέες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα καλό post για το Facebook σελίδα ανεμιστήρα, όπου μια “καλή θέση” ερμηνεύεται ως μια θέση που θα δημιουργήσει likes, shares και σχόλια, ακόμα και να κάνει κλικ στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Εδώ είναι 10 ιδέες για να σας βοηθήσει να συνεργαστεί καλύτερα με το Facebook fans.
- Συμβουλές από τον ειδικό – ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξει τους οπαδούς σας έχετε τη γνώση και την εμπειρία στον τομέα σας; να τους δώσει μια λύση σε ένα κοινό πρόβλημα και να αποδείξει την αγορά σας ηγετική θέση. Αν θέλετε αυτό να φέρει περισσότερη κίνηση στο site της εταιρείας σας, να το κάνετε αυτό σε ένα blog post, η οποία στη συνέχεια θα μοιραστούν στο Facebook.
- Δείχνουν οι άνθρωποι πίσω από το εμπορικό σήμα σας – κάθε εμπορικό σήμα, κάθε επιχείρηση, κάθε επιχείρηση έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα: τους υπαλλήλους της. Μοιραστείτε τις φωτογραφίες από το εσωτερικό της εταιρείας, ενώ θα βοηθήσει τους πελάτες, να οργανώσει τα προϊόντα ή να συναντήσετε τους * αυτό θα βοηθήσει το κοινό σας να έχουν μια πιο εξατομικευμένη προβολή της μάρκας σας. Και επίσης, αυτό είναι γιατί το Facebook δημιουργήθηκε στην πρώτη θέση – για να φέρει τους ανθρώπους μαζί.
- Μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες από το πεδίο των επιχειρήσεων – Facebook δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μια εταιρεία που είναι ανακοινώσεων, μιλώντας μόνο για τα προϊόντα της. Βρείτε και να μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες και ειδήσεις, που το ακροατήριό σας θα βρείτε ενδιαφέρουσες.
- Μαρτυρίες – ακόμη και αν έχετε ένα μικρό πώλησης ιστορία, ακόμη και αν έχετε πουλήσει ένα μόνο προϊόν, δοκιμάστε να του πελάτη σας γνώμη. Αυτό θα σας βοηθήσει, όχι μόνο να δημοσιεύσετε και να μοιραστείτε το αρχικό περιεχόμενο με πιθανούς πελάτες σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε το εμπορικό σήμα σας είναι πρεσβευτές και την word-of-mouth όλες τις μάρκες επιδιώκουν.
- Δώρα – ο καθένας θέλει να κερδίσει, και τι καλύτερος τρόπος για να δώσετε στο ακροατήριό σας την ευκαιρία να φιλοξενήσει από ένα διαγωνισμό. Υπάρχουν αρκετές διαγωνισμό εφαρμογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε ένα διαγωνισμό για τον εαυτό σας και να αποκτήσουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσθέσετε στη λίστα σας. Αν προτιμάτε μια πιο επαγγελματική προσέγγιση, με τη δημιουργική έννοια, custom εφαρμογές και έργα τέχνης, εμπιστευθείτε τους ειδικούς.
- Μοιραστείτε εμπνευσμένη εικόνες και αποσπάσματα – έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, και όλοι μας έχουμε κάποιες καλές και κάποιες κακές μέρες. Η έμπνευση και το κίνητρο είναι πάντα ευπρόσδεκτη και, στην ιδανική περίπτωση επικεντρώθηκε στην εξειδικευμένη αγορά σας. Θέσεις όπως αυτές έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να άρεσε και να μοιράζονται στο Facebook.
- Εμφάνιση σας και άλλα social media κανάλια – για τις εταιρείες που επιθυμούν να έχουν μια ισχυρή και σταθερή παρουσία στο διαδίκτυο (και ίσως την καλύτερη SEO αποτελέσματα), είναι σαφές ότι θα πρέπει να επιλέξουν με σύνεση, και να εκτελέσει τους σε περισσότερα από ένα κανάλια κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ακόμη και αν το Facebook είναι η πιο δυνατή απ ‘ αυτούς. Έτσι επικοινωνούν άλλους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπως το Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram κ. λπ.
- Χιούμορ – ένα χαμόγελο στο πρόσωπο κάποιου είναι πάντα μια μεγάλη νίκη. Να δώσει κάτι στο κοινό να χαμογελάσει, ιδανική για κάτι στην εταιρία σας πεδίο.
- Δείτε τα προϊόντα σαςκαι τις προσφορές – έχουμε ξαναπεί ότι το Facebook δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως μια εταιρεία που είναι πίνακας ανακοινώσεων. Εκεί είναι το 80/20 “χρυσό” κανόνα – απλά έρχεται κάτω σε αυτό: χρησιμοποιήστε μόνο το 20% του περιεχομένου σας για να προωθήσετε το εμπορικό σας σήμα και να αφιερώνουν το 80% ή το περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σας και να τους εμπλέκει σε συνομιλίες.
- Είναι προσωπική – όπως είπα και πριν, Facebook δημιουργήθηκε για να φέρει τους ανθρώπους κοντά και πίσω από κάθε εμπορικό σήμα που υπάρχει κόσμος. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις και τα σχόλιά σας, ειδικά αν το άτομο την επαφή που απευθύνεται σε σας με μια καταγγελία. Ποτέ, ποτέ, ποτέ να διαγράψει οποιαδήποτε ανάρτηση (εκτός και αν χρησιμοποιούν χυδαία γλώσσα ή spam). Με αυτό τον τρόπο θα είστε σε θέση να οικοδομήσουμε μια ισχυρή φήμη.
Προσπαθήστε να έχετε κατά νου ότι η διαχείριση των social media είναι ένας μαραθώνιος και όχι ένα σπριντ. Μπορεί να χρειαστούν έως και 1 ή 2 έτη για να δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε, πάντα με βάση την στρατηγική που έχουν, η οποία πρέπει να επαναπροσδιορίζεται κάθε 6 μήνες.
Μην απλά να παρακολουθήσετε τους ανταγωνιστές σας είναι πάντα ένα βήμα μπροστά. Δράσουμε τώρα! Προσπαθήστε να οικοδομήσουμε μια πραγματική online κοινότητα όπου μπορείτε να αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς σας και να προσεγγίσετε τους πελάτες σας.
Αν επιθυμείτε UCME εμπειρογνωμόνων για να σας βοηθήσει στο ψηφιακό σας ταξίδι, να αισθάνονται ελεύθεροι να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
 ?
Copyright 2015 UCME Επικοινωνίας & τα Πράγματα